fredag 25 december 2009

Bara jag..?

Ja, jag undrar om det bara är jag och mitt huve som det är fel på.
Eller om jag faktiskt får störa mig på det här.
Folk som inte hör av sig är inget som ligger högt upp på min älskar-lista..
Det känns skumt.

Kanske bara är jag som får för mig saker när inte folk hör av sig.
Han saknar mig inte. 

Kan man få byta huve med någon eller ta ett piller så man
slipper tänka skit. Suck.


Idag är det julafton här i England. Dom firar idag den 25.
Så allt är stängt, inga bussar, ingen subway, ingenting.
Vi ska ut och gå runt idag, finns inte mycket annat att göra.
I morgon är det hemresa, det känns faktiskt lite skönt.
De här dagarna här räckte.
Men i morgon innan vi ska till flygplatsen är det jag som åker in
till Oxford street för lite sista minuten shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar