söndag 20 december 2009

:*

I brist på fantasi till både rubrik och inlägg vill jag bara säga först att jag är glad nu.
Jag har vart det ett tag. Det beror inte bara på folk runt om kring, och att jag bland annat
hittat en fin pojkvän som gör mig glad. Utan att jag mår faktiskt bra.

Inte lika mycket ångest så fort jag är själv nu, eller så fort det är tyst.
Ikväll spenderar jag kvällen med mig själv och julgodis. Låter riktigt tråkigt,
men jag är glad och kände för lite tid själv.

Såklart saknar jag min man som åkte hem igår för jul.
Vi ses om en vecka, det har gått en dag sen han åkte.
Jag har redan tokabstinens..
Min syrra säger att jag har problem..

Jag har avslutning i skolan på tisdag,
sen har jag "lov". Sjukt mycket plugg att göra över det såkallade lovet..
Sen vet jag inte vart vi åker i Jul, om vi åker.
Hoppades på Aten, men nu har jag hört rykten om Amsterdam också.
Vi får se, jag åker gärna bort ett par dagar så tiden går fortare och så att det kan bli nyår nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar