söndag 7 februari 2010

Birthday girl

Ja i fredags, den 5e, var det jag som var birthdaygirl!
Jag har glömt bort att uppdatera er/mig/bloggen om mitt nya jobb som jag vart på i en vecka nu.
Jag tror jag älskar det.
Hur som helst så i torsdags var min arbetsgivare så cute, fick present av henne och tårta.
Mycket fint.
Jag fick gå tidigare från jobbet också, eftersom just nu är det fortfarande lugnt för det är så nyöppnat..
Färgade en jobbarkompis hår och sen kom Martin och såg mitt jobb och var söt och gav mig rosor <3.

Vi gick från jobbet tillsammans och åkte och handlade inför middagen vi skulle laga hemma.
Jag bestämde mig för att fira hemma. Med martin. Och med min familj. Tack för en fin födelsedag kärleken.


I lördags, 6e, träffade jag äntligen Jhna.
Vi åt mat och pratade, sen gick vi vidare till ett fik och pratade ännu mera.

Vi sågs 2006 på arvika.. så vi har haft kontakt mer eller mindre sen dess, 
så det var myycket att prata om. 
Det var fint. Och hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen. 



2 kommentarer:

  1. NOWAY att det dröjer länge! Vi ska ses snartsnart igen :) Hoppas allt är okej med dig nu. Behöver nog snacka. Allt gick åt skogen för mig när jag kom hem :(

    SvaraRadera
  2. Svar: MEN JAG VILL. Hatar att komma tillbaks till den här ångeststaden :(

    SvaraRadera