måndag 19 april 2010

19/4

Inte för att det är mycket, men kan börja med att säga att idag är det 4 månader av total kärlek.

Idag är det måndag, och jag måste säga att helgen som var, var otroligt fin.
Går inte att sätta fingret på precis vad som var så otroligt bra, men hela helgen var fin.
Jag var med min kärlek, med min M i helgen.

Låter cheezy men jag måste komma ihåg hur lycklig jag faktiskt är.
Med honom är jag mig själv, och han hjälper mig och stöttar mig.
Det är först nu  jag förstår vad ett förhållande är.
Tills honom har jag inte förstått hur det är att verkligen älska någon,
hur det är och känns att ha en andra hälft som är underbar.
Att kunna umgås som bästavänner och även ha den där andra speciella relationen.

Jag är kär i våran kärlek. Och jag är otroligt kär i helgen som gått.
Jag bara ser fram emot våra sommarkvällar med varandra.
Att vara med honom är otroligt frigivande och jag kan för första gången på så otroligt
länge känna mig trygg och lycklig.
Jag kan för första gången på länge låta någon se mig, vara mig själv.
Jag är lycklig.

M, kärleken är enorm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar