fredag 9 april 2010

Min Fina

Jag vet att vi inte haft den "vanliga" kompisrelationen.
Vi har inte träffats massor och inte haft kontakt varje dag,
men vi vet att vi finns där för varandra.

Träffades för flera år sen, när vi båda var suddiga i tillståndet,
men vi kramades. Sen dess har vi vetat om varandra.
Vi träffades och vi märkte att här har vi något starkt.
Vi har pratat om allt och inget och du finns i mina tankar oftare än du tror.

Vi började prata när jag förlorade min bästa vän. Du orkade lyssna.
Även fast vi inte haft den där "vanliga" relationen betyder du massor för mig.
Mer än du kan ana.
Jag planerar på att åka till dig snart, spendera dagar med dig i sommar. Du och jag.

Du ska veta att du är saknad, ännu mera saknad om det skulle hända dig
något och du försvinner.
Det finns fler än mig som känner och tänker såhär om dig.
Du vet att vi finns.
Du vet att jag finns.
Älskade fina du. Du får inte försvinna.

Du vet vart du har mig och hur du når mig. Alltid.
Jag älskar dig.

1 kommentar:

  1. Jag blir tårögd.
    Kommer till Stockholm snart. Kommer till dig.

    SvaraRadera