onsdag 16 juni 2010

emotionel crash

.. ingen bra dag

Allt började i smått kaos, pga dålig sömn blev det bara ännu värre.
När jag gick av pendeltåget för att stressa vidare till jobbet blev det svart,
och jag svimmade. Tack alla som gick förbi och stirrade på mig..
Det hjälpte verkligen.
Min morgon blev verkligen bättre.

Genomsvettig, skakig och full av panik stressade jag till jobbet.
Väl inne på jobbet bröt jag ihop.
Det är inga småsaker det handlar om. Det här är illa.
Värsta är att vissa inte förstår (?)
Det handlar inte om "psykos" och att jag bara ska sätta mig på tvären. 

Det är ett större problem..

Bröt ihop, blev tillsagd att jag kunde gå.
Ringde Emma som sa på en gång att hon kommer och möter mig. <3

Vi har haft en jättefin dag.
Spenderat tid med Emma, träffat hennes syster och åkt ut till deras föräldrars hus.
Fått skratta sjukt mycket och glömt allt för ett tag, ätit middag, haft mysigt, spelat TP, förlorat på TP.
Tack för en jättefin dag. Jag älskar dig Emma.

Nu är jag ensam i sängen hemma och det känns skönt.
Jag har noll lust till allting. Skulle gärna bara vilja ligga i en vecka. 
Noll fantasi, inspiration eller något alls.. Jag är på noll nu. 
Får hoppas det går över fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar