fredag 29 januari 2010

00:03

Mår inte så värst bra alls idag.
Var till läkaren och gjorde undersökning.
Blev väldigt stött och anser att han gjorde fel.
Eller, han gjorde säkert allt han var tvungen att göra och så,
men han fick inte mig att känna mig bekväm och när jag
gick därifrån kände jag mig förnedrad och nästan lite.. jag vet inte..
När jag gick därifrån bröt jag ihop.

Efter det åkte jag till kärleken.
Det behövdes.
Hej kärleken, du är otroligt bra och jag älskar dig.
Somnade på hans bröst ett tag, det var underbart.

När jag kom hem var jag helt orkeslös och hungrig.
Jag pratade i flera timmar med amanda, om ingenting.
Det var underbart.
Tack amanda för det, det behövdes.

Nu för fjärde natten i rad gör jag ett försök till sömn.
Är till och med så töntig och cheezy att jag ligger
och kramar kudden som kärleken har när han sover här.
Hoppas jag somnar och är pigg i morgon,
i morgon blir det resa upp till Falun och efter helgen väntar nytt jobb.
scary..

1 kommentar:

  1. puss, ingen orsak, jag behövde det också! it was wooonderful <3

    SvaraRadera