torsdag 7 januari 2010

Update

Jag känner mig väldigt duktig som uppdaterar alla mina olika slags sidor nu.
Kanske kan bero på att det är natt, jag borde sova men kan inte pga drömmar och rastlöshet.

Jag är kvar i skolan, Svenskafrisörskolan och nu är det inte mycket kvar! Knappt en månad,
går ut i slutet av Januari. Vart tog tiden vägen? Livrädd för att komma ut i verkligheten...

Julen spenderade jag med min familj i London, vi var där ett par dagar och det var riktigt bra.
Allt var bra och det räckte med ett par dagar, det behövdes.
Precis när jag kom hem åkte jag till Dalarna, Falun, till min M, och större delen av mitt lov spenderades uppe hos  och med honom. Hade inte kunnat vara bättre.
Tog emot att åka hem nu två dagar innan skolan startar igen, 

Jag hade kunnat stanna flera veckor till!


Det är nog mycket som hänt sen sist, men just nu har jag bara haft en underbar ledighet så har kopplat bort allt. Nu är det tillbaka till skolan och allt vad som tillhör det.
I morgon är det modell-dag. Vi + våra modeller ska vara i skolan och fixa modellerna inför fredag.
Fredag är det visning! 
Ska bli riktigt roligt, jag hoppas jag kan känna mig nöjd och att jag lyckats.
Just nu vill jag ha fredag, ska bli jättekul att få göra en sån stor grej som det är för oss.
Och jag hoppas att mina nära och kära som ska komma blir stolta över mig och det jag presterat.

Försöka sova, försöka vara levande inför i morgon. 
Klockan ringer om 6 timmar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar