måndag 29 mars 2010

~

Helgen som gick spnderade jag och mannen i falun.
Riktigt bra helg, synd bara att helgen ska gå så fort.

Inget vettigt egentligen, vill bara skriva i brist på annat,
och för att jag vill komma ihåg hur jag mår nu för tiden.
Jag är så otroligt kär och glad. Låter hur cheezy som helst..
Första gången nånsin jag känner såhär för en människa.
Han är bäst.

Mindre kul att komma hem från falun, jag vill aldrig åka hem när vi är där.
Det är mysigt där uppe. Man slipper vara här, man slipper vara hemma.
Appropå vara hemma, det funkar inte längre..
Jag hoppas det inte bara är prat när jag och min man faktiskt pratar om att flytta. Tillsammans.
Jag vet att jag skulle klara det. Jag är inte den som ger upp något som jag faktiskt tror kan bli underbart.
Jag hoppas. Men vågar inte hoppas riktigt ändå, vill inte bli ledsen.

Men i smyg hoppas jag. Det skulle vara så skönt att slippa det där andra..
Jag skulle vara så mycket gladare.
Att faktiskt få bo någonstans där det finns kärlek, och inte bara oro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar