torsdag 25 mars 2010

ska man ge upp?

Inte för att jag egentligen vill ge upp. Men jag känner mig lost.
Är det här något för mig?
Ikväll hade jag en modell, slutresultatet blev bra.
Men jag hatar mig själv och min insats..

Jag kan inte sova.
Jag vill prata med någon som kanske förstår,
men alla frisörkompisar från klassen känns som att dom
går det jättebra för och det bara är jag som fortfarande inte vet
hur jag ska klippa, hur jag ska hålla, vad jag ska tänka på..

Jag är inte den som ger upp direkt, men börjar fundera, hoppade jag på detta
för fort? .. Vet inte vad jag ska och borde göra.

Jag behöver inspireras..

Känns som att jag leker och önskar att jag vore något som jag aldrig kan bli..

2 kommentarer:

  1. Du kommer nå dina mål jättesnart. Och du är hur duktig som helst. And you know it.

    Svar: Och darling, vi får ta dagarna som de kommer. Jag får titta på en resa till dig snart istället. Kommer inte ta fyra år tills vi ses igen i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Oh ja, det låter helt underbart. Kanske till o med blir bättre om vi väntar tills våren kommer så vi inte fryser asset av oss :)

    SvaraRadera