söndag 14 mars 2010

old friend's lasts forever

Idag träffade jag en old friend. Det var fint. Vi ses snart igen.
over and out about that.


Tog mig hem, det blev tjafs och jag har så ont att jag inte kan stå upprätt.
Jag ligger i sängen. Helt känslostörd är jag nu, pms 3000 typ.
Inte sovit bra på hur länge som helst så är helt utmattad och bara gråter.
Jag behöver en kram. Och jag önskar mobilen kunde plinga och jag får ett fint sms..
Jag vill bara ha något fint.
Och jag vill bara sova.
Jag hatar när det blir såhär, när man inte får sova, så man bara blir ledsen..
fuuuck.

send some love..?

2 kommentarer:

  1. Tycker du ska träffa en old-friend-jhna snart också :(

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig också, himla mycket. Har tänkt supermycket på våran sommar den senaste tiden. Vi borde ses igen, fina du.

    Kunde jag flyga upp till dig och krama dig skulle jag gjort det. Vingar har jag alltid velat haft. Det skulle underlätta så mycket.

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera