onsdag 29 juli 2009

i like. you.

Sen i lördags har tiden spenderats med och hos J :* ,
Brabrabra har det vart, och nu är man hemma igen..
Hängde men löken ikväll vilket var mys eftersom
jag vart borta i finland så har det inte blivit mycket med det.

Men att komma hem är inte min grej,
usch, hatar att vara själv och vara hemma.
Måste agera duktiga dottern i två dagar hemma,
sen flyr jag fan igen.
(tänker bara på hur det kommer bli, nu när jag ångrat mig
med att gå journalistik. Ska jag pugga frisör i sthlm kommer
jag vara tvungen att bo kvar hemma.. skjut mig?)

Jag har Sara i knät och försöker ignorera att mitt hår dödar mig.
Dreads är fan ingen smärtfri sak att ha..
Ska ägna tid åt serier, sitta uppe halva natten för jag kommer inte kunna sova.
Det vet jag redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar