måndag 6 juli 2009

reunion

Igår, (lördag) jobbade jag, och Karro satt ett tag och gjorde mig sällskap
på jobbet, vilket var otroligt gulligt.
Jag jobbade till stägning, och när det var klart blev det
en liten roadtrip för mig,Karro och Elin.
Så det blev en reunion för oss barndomsvänner.
Vi åkte till väsby, satt och snackade riktigt
girl-talk i bilen, åkte till donken och hade det mys.
Sen hämtade vi upp en pojke på väsby station och sen var jag taxi för E&K.

Nu har det här verkligen gått för långt,
att jag inte kan sova. Jag ligger bara vaken, testat massor med
olika saker men inget funkar.. Det här är läskigt.
Idag har jag migrän och hade nästan 40 graders feber..
Elin var räddaren i nöden och gjorde så jag bara jobbade 3 timmar nu ikväll.
Så otroligt snällt. Nu är jag hemma, och gissa vad.. jag är inte trött..
Jag vet inte när jag jobbar nästa gång för att schemat är tydligen svårt att skriva i...
Hoppas inte jag jobbar i morgon. I morgon ska jag hitta en lösning på mitt sömnproblem..
Det här kan ju inte fortsätta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar