onsdag 8 juli 2009

update


I måndags fick jag sällskap av J igen, han kom rätt sent men jag klagar inte.
Sen igår skulle han hem, men han stannade en dag/kväll till,
det klagade jag inte heller på.
Vi åkte en snabbis till E i väsby, sen var vi hemma och lagademat och gosade ner oss i soffan.
Det var mycket mys. Jag älskar att ha huset för mig själv,
och ha en bil. Underbart. Men nu är jag inte det så länge till..
Idag sov vi inte bort hela dagen, som vi gjorde igår.
Men har inte hunnit göra så mycket
vettigt idag heller. Skjutsade J till tåget och nu är jag hemma.
Snart ska jag möta upp K och vi ska försöka byta ett par heta skor som jag köpte för stora..
Sen ska vi äta skitmat och ha en nice kväll. Det ska bli kul.

och idag pratade jag med tjejen som gjort mina dreads,
de är klara nu, och är påväg hit till mig på posten.
Hoppas jag inte har otur nu, hoppas de kommer i morgon eller på fredag!
mina dreads!
bilden är tagen av och ifrån jagkallaskatt @ bilddagboken.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar