söndag 8 november 2009

2330

"Jag mår skit.."
"Aw.. hoppas det går över"

Nej, det gör ju inte det!
Jag har erkännt för mig själv att jag mår skit, nu snackar vi psykiskt skit.
Om det är någon seg jävel som inte förstått det än, så nu tycker jag
att resten som vet om det här, eller har en aning ska förstå det också..
Jag tänker inte jaga runt folk och få de att förstå.. Fatta och inse,
vilket jag redan gjort..

Det här suger så otroligt.
Började med magont så fort det blev tyst.
Nu vet jag inte vart jag ska ta vägen så fort det är tyst
i mobilen eller på msn.. Panikångest så in i helvete..
Det och så jävla mycket mera nu..
Jag trodde aldrig det skulle bli såhär, trodde inte jag kunde bli såhär.
Jag har inte ens ork till att stå upp och inte heller ens till att äta.

Jag har bett om hjälp..
De ringde aldrig tillbaka...

2 kommentarer:

  1. fan, ville inte vara här i mullet, vill vara hos dig och ge dig en fetkram!!!!! är så arg att de inte ringde tillbaka, det är ju deras jobb! crap bags är vad de är. du är fin, pussen, saknar dig redan så jag dör lite inombords.

    SvaraRadera
  2. Dom är putas! Jag vill att du ska må bra..Frågan är bara hur vi ska nå det målet, men det ska vi! Jag saknar dig, inte samma sak utan min rödluva.
    Kram (en hård kram som håller ihop dig och gör dig starkare än Bamse på dunderhonung) <3

    SvaraRadera