måndag 16 november 2009

Here it goes again..

Yes.. Det är måndag, igen. Den kommer alltid för fort.

Men den här helgen har vart min sova-ut-helg.
Har vart helt underbart att inte ha några speciella planer.
I lördags shoppade jag med sis och mami, allt sånt
som jag "Måste ha" men som jag inte har pengar till själv,
+ en vinterjacka, finally!
Men såklart är det massa plusgrader ute nu, bara för att störa mig..

Igår var jag på bio, se INTE Paranormal Activity,
vilken shittyfilm! Skrattade både åt filmen och fjortisarna som skrek..
Usch, synd att man inte kan få sina 100:- tillbaka..
Men ja, jag hade bra sällskap så fast filmen sög var kvällen bra..


Jag tror också att min måndag kan vända till det bättre.

1 kommentar:

  1. Håller med om att måndagen kom för fort. Vill ha tillbaks helgen lite...

    Vill se bild på vinterjackan med! Puss baby

    SvaraRadera