fredag 6 november 2009

Today I fell inlove with a gay man!

Vi hade besök av två killar från GHD, en säljare och en hairstylist.
Jag blev kär i honom. The hairstylist. 
De var kvar en stund och jag lyckades sno en stund själv med honom,
honom ska jag ringa.
Jag behövde verkligen inspirationen han gav mig idag.
Känner mig mera ivrig nu och tror jag brinner mera för det jag vill nå nu.
I love him!

Efter skolan spenderas fredagen med amanda innan hon åker hem igen..
Vi var på SAW VI ikväll, den var bättre än de senaste filmerna!
Amanda däremot såg mest ut att lida genom filmen,
men hon var söt och ställde upp att se den för hon vet att jag älskar sån typ av film.

Nu har jag precis klippt min vän också,
Jag tror jag blev nöjd! och jag tror hon blev nöjd!
Nu ska jag styla till henne och visa hur hon ska se ut..!

Resten av kvällen spenderas med min underbara vän. 

1 kommentar:

  1. ibland får man offra sig helt enkelt, haha. det var bra att du gillade den iaf!

    jag gillar håret som fan! du är bra du :* säg till när du vill ha bilderna!

    SvaraRadera