onsdag 25 november 2009

I smell sex&candy

Hemma ikväll, själv den här kvällen.
Känns lite skumt då jag haft fint sällskap nu ett par dagar i rad.
Kommer inte ens ihåg hur många.

En liten update kanske? 
Igår var jag på möte, vilket skit!
Tanten som jag hade mötet med satt i stort sett och
antydde att jag tydligen var för "frisk" för att vara där hos dom.
Tydligen måste man vara 100% fucked up för att få hjälp.
Måste man vara självmordsbenägen och helt fucked för att få någon typ av hjälp..? 
Det verkade så. Jag har inte vart så arg på länge som jag var igår när
jag gick därifrån. Vilket totalt skit!
Jag fick en ny tid, my ass att jag går dit en enda gång till!

Skolan rullar på, men mina tankar om att jag kanske inte är så sugen
på att ha praktik finns kvar. Jag borde, men fan, orkar jag? 
Borde jag bara göra det för jag vet hur skönt och stolt jag skulle vara efter.
Men det är år av mitt liv som ska gå åt till något som jag inte ser mig själv
jobba som? Jag vill jobba mig vidare..
Jag får ta ett snack med skolan, när det är passande.

Jag har märkt att jag skriver mindre när jag är glad.
Jag är nog glad nu. Men lite läskigt att jag ska krascha så hårt när
jag är själv och allt det.. men enligt tanten igår så är jag ju såkallad "frisk" tydligen.
Ja, för hon sa ju det, "Ja, du ser ju så glad ut" ... nackskott på dig. as.


Ikväll spenderas kvällen till absolut ingenting.
Jag ska äta,duscha,chilla och sova. Ska vara pigg för i morgon
då det är skola från 09:00 - 20:00.. Gotta love the kundkvällar vi har på torsdagar.
Men i morgon ska min syster komma klockan 17 till skolan och bli fin,
så blir kul att ha henne där i alla fall.

puss, nu ska min seghetskväll börja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar