lördag 28 mars 2009

Fattar inte varför jag skriver i bloggen egentligen. Men tydligen så gör jag det då och då. Jag blev väckt av min katt i morse klockan ÅTTA. Jag somnade runt 04.. sen hade jag svårt att somna om. Men lyckades en stund. Jag drömde att Emma tog med mig på en kristen idrottshall-fest och man fick inte vara piffig, ha smink eller något sånt. Så alla kollade snett på mig för jag hade klänning. Jag var tydligen hemsökt av djävulen för det. Emma slutade prata med mig direkt när vi kom dit, och sen så somnade hon och jag blev bevakad av en präst så inte jag skulle försöka att konvertera Emma till the dark side..
Ja, herre jävlar du, vilken dröm. Får ju hoppas att ikväll inte bjuder på kristna idrotthalls-fester och liknande. Ikväll ska jag och myy girl (får låten automatiskt på huvet) ha mys,kul,piff,bäst,gos,trevligt, hoppas vi får in allt det + lite till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar