torsdag 19 mars 2009

lackar ur

Ja! Återigen! Jag HATAR arbetsförmedlingen! JAG HATAR ARBETSFÖRMEDLINGEN! Så jävla värdelösa AS! Ingen hjälp, INGET svar när man försöker få kontakt, INGENTING får man ifrån dom.
Jag lämnade min jävla FITT lapp om bidraget i deras jävla fitt brevlåda i söndags så dom skulle läsa det och skriva på det i måndags och skicka det till försäkringskassan. MEN HAR DOM GJORT DET?! Tror du det?! Nu kommer jag få vänta en extra vecka om inte mer på pengar. SERIÖST?! Jävla fittor, så jävla inkompetenta så det är stört!
Så ville jag åka till arbetsfittförmedlingen idag innan dom stänger, Men neeeeeeeeej då måste jag sitta och vänta som ett jävla AS här hemma för någon jävla gubbfitta ska komma hit med fucking ved! Det är pappas jävla buisness men han är ju inte hemma såklart! Nej nej!
JÄVLA FITT HOR KUK DAG! AAAH JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

1 kommentar:

  1. nämen!!!! JÄVLA CPN! det borde heta arbetsFÖRNEDRINGEN! seriöst?!?! jag blir arg :(

    SvaraRadera