onsdag 25 mars 2009

mina älskade älskade män

Fick felinformation häromdagen att mina älskade män skulle spela i örebro. tyvärr stämde inte det och jag blev lagom ledsen och idag är jag mest ledsen. 
jag vill byta liv, som i freaky friday ungefär och bli en av dom. kan bli trummisen för han är dryg, så jag kan ta hans plats och bli asgrym. jag måste bättra på min in flames vägg också, sugen att göra det idag men jag har inget bläck i min skrivare.. suck. kan dagen bli segare. 
Jag lyssnar, älskar,runkar,ger all min kärlek till den här låten/videon idag.

lite irriterad också att jag inte lyckats övertala b-martin att låta mig komma och träffa anders. men jag fortsätter att försöka. skulle jag få det skulle jag avlida. hoppas på honom och ja jag vet inte vad..

1 kommentar:

  1. :((( vill att du skulle vara lika glad som du var 29 maj och signeringen :( hoppas på b-martin som FAN! pusspårej!

    SvaraRadera