tisdag 31 mars 2009

Ännu mera konstiga drömmar

Jag drömde ännu en kristen dröm inatt. Jag och Löken skulle på en kryssning och det jag inte visste var att det var en kristen kryssning som skulle göra alla till "goda människor". Jag blev jättebesviken på löken och hoppade överbord från båten. Läskigaste var att jag riktigt kunde känna hur det var att drunkna.. Sen vaknade jag. Vad betyder det här egentligen?!

Jag ska iväg till Löken idag, vi ska simma och vara duktiga. Det feta minuset är dock vädret, seriöst, det är storm! Våra grejer ute på gården flyger runt och det är kallt. Usch.
Men en bra sak är tjejen som fixade mina dreads, som är jätteduktig och hon som ska fixa mitt hår nu också. Söndag den 5e april klockan 16. Yäy!

1 kommentar:

  1. haha, så jag visste att det var en kristen kryssning? haha vad taskigt av mig :(

    fast nu ska vi inte simma, vi ska bli feta istället hahaha :* fast vi kanske ska var lite duktiga och GÅ till jula då :)

    SvaraRadera