måndag 16 mars 2009

hate this place..

ja, mitt rum alltså. nu lackar jag ur igen på mitt rum. jag vill inte ha såhär mycket grejer överallt! känner för att kasta ut precis allt skit förutom min säng! hur ska jag göra mig av med allt!? mina garderober är överfulla med skit dom också. tror jag kommer få ett psykbryt. Så nu jävlar, nu ska jag ta ett ryck och försöka göra det här skitrummet till ett finare och mindre-skit-överallt rum!
idag borde jag också repetera alkohol/trötthet/droger tills i morgon. men det är nog ingen big deal. sen borde jag skriva, det måste jag verkligen göra ikväll. men det är inte heller en big deal för mig. 

note to self: fråga löken om jag kan åka till henne i morgon efter min kurs så vi kan simma och leka i morgon istället för onsdag, för simhallen har öppet länge i morgon kväll. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar