söndag 22 mars 2009

blogg vs mig

jag saknar mig själv som cindefuckingrella. jag ogillar verkligen figgfuck hårt, men får försöka att sluta stirra på min adress så kanske det går över.
jag har verkligen försökt, på riktigt, ni kanske vet att mitt tålamod brukar suga.. men jag har faktiskt försökt. Jag lovar. Försökt att fixa den här bloggen. Men jag måste ha kommit in i någon personlighetskris för jag vet inte hur den ska se ut. Jag har hållt på med en header i flera timmar. Mitt Photoshop vill inte funka. Mitt elements är inge bra. Ja, det är bloggen vs me, och jag tror att det vinner..

Jag tror jag måste få i mig lite mat. Pappa började laga mat och när jag kom ner lostade jag det totalt. Där står han och grillar kött och kan inte säga till när han börjar förbereda för middag. Fast det alltid är han som gnäller att vi ska äta tillsammans. "Du kan också äta det här" sa han, då lostade jag det totalt. Kära pappa, jag har vart vegetarian i flera år! Att det kan vara så svårt.. Eller är det så kul att reta mig..

Jag ska försöka liva upp det här stället. Jag lovar. När bloggen börjar sammarbeta med mig. Nu blir det kålsallad till middag. puss mina nya läsare. Ni är välkomna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar