tisdag 31 mars 2009

fullt av i-landsproblem

Jag stör mig så otroligt hårt på folk på Tradera som vinner grejer, och inte hör av sig.. Ha i alla fall så mycket hyfs att maila att man inte vill ha det man har vunnit, visst att jag skulle bli irriterad på det också, men mycket trevligare i alla fall än att skita i att svara i alla mail jag skickar ut!
Jag har ätit så mycket bullar att jag fått bullmage nu, en fin foodbaby. Ont i huvet har jag fortfarande också, 2a dagen idag, jag bara älskar det.
Längtar efter mitt långa fina röda hår också, eventuellt kan det bli redan på söndag. Det vore woonderful. Underbart.

Natten har bara börjat, jag kollar på Gilmore Girls och Kirk får mig att gråta av skratt. Så underbart. Gilmore kommer precis strax efter Friends på min lista. Tätt inpå. Love it.
Nu ska jag äta bulle, fast jag har bullmage redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar