söndag 22 mars 2009

lodisdag

Nu har det blivit helt bakvänt i bloggen ser jag, med dagens inlägg. Men nu äntligen har jag fått lite ordning på hur jag vill att bloggen ska funka, nu får det duga för studen för jag har ingen kraft alls till att orka bry mig. 
Idag har det vart en riktig slappdag, bara lodat runt i min mysiga skjorta och vart lagom sunkig i både håret och allt.Fixat en massa saker har jag i alla fall gjort. Körde med mamma tidigare i morse och bara det var ett äventyr i sig.
Resten av dagen har bara flugit iväg, har hunnit med att städa i mitt hemska rum i alla fall vilket var bra.
klockan är knappt halv tolv nu och jag är totalt slut.. Sara ligger breve i sängen och jag tror faktiskt jag ska äta en bulle och kolla på gilmore. Så spännande blir min kväll/natt tills jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar