fredag 21 augusti 2009

02:06

* In bed för att försöka få lite sömn
* Min katt Sara ligger breve och snarkar
* Ställa klockan på 09:00.. Agera duktiga dottern och måla hus i morgon bitti
* Förhoppningsvis slipper jag lite av bråket om att vara hemma och hjälpa till då
* Begravning i morgon.. Det är aldrig lätt..

* Ska ha en bäst dag med min älskade amanda
* Jag ska köpa skor
* I stort sett sista gången på länge jag kan unna mig något i shoppingväg. Skor <3
* Jag får inte tänka på det jag tänker på för då blir jag sad
* 80% glad för hennes skull 20% - Jag lär avlida..
* Vill ha måndag för då är det första dagen på frisör
* Vill absolut inte ha söndag, eller måndag

* Måste ta ur dreadsen i början på veckan
* Vill att mitt hår ska ha vuxit 20 cm..
* Vill känna mig snygg

och till sist,
* Jag hoppas allt löser sig.
Nu händer mycket, massor. Och jag hoppas allt går fort
och att jag vänjer mig fort.
* Jag hoppas att vi inte ger upp. puss

2 kommentarer:

  1. FREDAGSSVULL!

    puss på dig. vi får kämpa! :*

    SvaraRadera
  2. Jag blev så glad för ditt sms, min fina lilla gullefjun. Hoppas du kan ta dig i kragen o komma hit på nåt lov eller vadfalls du har nu för tiden :') PUSS

    SvaraRadera