måndag 31 augusti 2009

Jag bjuder på eye candy och drömmar

Såhär är det:
Jag har behov av pengar, eftersom det är en del som läser min blogg,
(I KNOW att kommentar grejen inte funkar för alla.. puss för de få som kan/vill kommentera)
så tycker jag att varje person kan ge mig typ 20:- var, sponsra min sparkassa!

Såhär är det, jag skulle väldigt gärna vilja åka till Karlstad för att träffa en tjej.
Det vore fin fint med en helg dit mhmm.
En buss dit kostar ca 150:-
Och en buss hem kostar ca 150:-, 200:- . Och sen skulle det vara fint med lite fickpengar också.
Så kom igen nu, du givmilda människa, ge mig pengar så jag kan åka och hälsa på denna flicka.


Edit!: Cutie! Jag kom på att jag får ett till bidrag,
mitt sista bidrag eftersom jag nu är studerande men inte får något csn,
jag kanske kan spara några hundra för att åka till dig någon helg?! (happyface)
kom igen nu tjejen, vi bokar en helg eller vad säger du?
Let's make it a deal! For real! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar