tisdag 4 augusti 2009

update

Måste direkt börja med att säga att i fredags innan jag skulle åka iväg
ringde en kille från svenskafrisörskolan från solna. Jag har en tid tid
inom 2 veckor för ett prov!
De går inte på betyg, de kräver inga konstnärliga meriter och det känns bra.
Lagom nervös, hoppas jag kan vara det de söker, det vore underbart!

I fredags var det mys med A i stan, vi såg Harry Potter på bio och jag satt i 2½ timme
och bara väntade på att den skulle sluta, tycker lite synd om A som var tvungen
att höra på mitt suckande.
Senare på kvällen blev det att åka till J för mig, den "hemliga" J som folk frågat om,
han heter Joar.
Möttes i bromma och vi + sällskap gick och tog en öl innan vi åkte hem till honom.
I lördags fyllde han år så hela dagen gick åt till att fira födesedagsbarnet.
Även samma dag som vi blev oficiellt tillsammans. Så mycket puss på det.
Igår åkte vi och en kompis till J och badade, till och med jag kom i!
Det behövdes för att pigga upp oss, främst mig för jag var så otroligt seg. Det var mys.

Alltså spenderat dagarna sen i fredags hos pojkvännen, mys.
Nu är jag hemma och ska agera duktiga dottern så tjatet eventuellt tar slut.
Känner att jag börjar bli sjuk så kan vara bra att chilla lite.
yes.. tror nog that's it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar