måndag 24 augusti 2009

Tillbaka till skolan


Ja idag var det första dagen i nya skolan! Alltså dag ett på frisörskolan.
Jag åkte till J igår, så det var mys, och skönt att åka därifrån istället för hemifrån
i morse. Skönt att vi började 12 också..
Kom dit, och många var redan där, jag var såklart inte nervös någonstans och det
blev många timmar med mycket information idag.
Många som frågar mycket och vill veta men vet inte vad jag ska berätta just nu..
Jag är riktigt trött. Det blir att ändra dygnet till vuxen-dygn nu.
Måste gå upp senast 07:00 på morgonen nu.. så snart är det läggdags.
Nej, jag vet inte vad jag ska säga, fråga om ni vill veta saker
"skolfoto" som en av lärarna tog och la upp på skolans hemsida/blogg
never mind hur jag ser ut tack..

Juste! Funderat på att fixa en separat blogg till
allt som har med frisör-relaterade saker att göra.
Vissa har frågat om jag ska göra det,
tänkte kolla om det finns flera som
bryr sig om det? Vore det något.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar