måndag 31 augusti 2009

sicko

Ja, jag är sjuk..! suck

Och jag har ju varken råd eller tid till att stanna hemma från skolan, så kämpade mig upp
i morse fast jag somnade innan tio i går(!!)
Kort om skolan idag är att vi började klippa! 1 vecka har gått sen vi började,
så det går undan!
Vi klippte såklart inget avancerat, men det lär gå fort tills vi står där med riktiga kunder. ojoj.
Ska läsa i hår-böckerna och plugga. Sen.
Just nu är jag trött/seg och för sjuk att orka fokusera.

Jag har bakat en tårta till sis som kommer hem i morgon, flyttar hem gör hon också.
Såklart har jag bakat för det är hennes birthday today! Så happy birthday to grandma <3

Jag har ont i halsen
Är lite hungrig
Är lite rastlös
Skulle behöva en kram
Jag saknar J
Mycket
Jag hoppas han mår bra
och att vi ses snart


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar