söndag 23 augusti 2009

Min älskade lök

I fredags var jag med löken. Vi var i kista, shoppade lite, åt middag och
såg Sommaren med Göran. Mysdag och en rätt så bra film!
Såklart spenderades natten hos henne, och i lördags började hon/vi packa..

Min lök har flyttat idag. Nu sitter hon med sin mamma i bilen påväg ner till Mullsjö,
som ligger utanför Jönköping. Jag saknar henne redan. Otroligt konstigt kommer
det här bli..
Det var sjukt jobbigt att säga "hejdå" igår, jag satt och grät hela vägen hem i bilen..

Jag är glad för hennes skull såklart,
men det är inte kul att hon som jag träffar så ofta
nu inte bor i närheten längre. Jag längtar till Maj då hon förhoppningsvis kommer hem igen!

Puss älskade löken,
kick some ass nu i Mullsjö, <3>

1 kommentar:

  1. börjar typ gråta när jag läser haha :( känner mig fett ensam nu, men antar att det går över tills imorgon då jag ska träffa klassen.

    saknar dig som fan. puss bästo :*:*:*

    SvaraRadera