måndag 31 augusti 2009

I need a hug from my man

Ja, faktiskt. Jag åt min middag framför teven i trots av att sitta
med mitt "roliga" sällskap, (min pappa), vid bordet.
Jag ägnade tiden också åt att kolla på det (otroligt värdelösa?) programmet Jerry Springer.
Jag har aldrig förstått det, men det är ju riktigt bra tidsfördriv!
Det var en naken äldre kvinna som sprang runt och skrek att hon gillade att vara naken.
Sen kom hennes son in i studion som ställde sig och skrek "put some clothes on!!!"
i flera flera minuter.. Som tur var kvinnan cencurerad. Jag tappade min matlust lite ändå.

Nu ägnar jag min tid åt "vem vet mest", hej jag är 19 år och jag har så kul?
Jag är bara så otroligt halvdöd. Känner att jag har en bakterie i kroppen för jag
är helt slö. Vill sova, och klockan är bara halv åtta strax.. illa?

Märks att jag är sällskapssjuk också eftersom jag bara skriver massa skit här..
är min blogg tråkig? jag känner mig fan tråkig.
vad ska jag skriva om, vad vill du veta? come ooon!

2 kommentarer:

  1. hell no att den är tråkig! jag gillar att läsa den, det vet du :3 fortsätt som du gör! :*

    SvaraRadera
  2. Så du ska inte ha den andra bloggen alls nu eller? SUCK baby!!! Men jaja, jag läser ju denna ändå så det blir väl inga stora ändringar för min del ;)

    Skriv om din planerade resa till Karlstad ;);););)

    SvaraRadera