tisdag 11 augusti 2009

weekend

Min helg, har spenderats med och hos min man. Min J.
I fredags kväll när jag kom dit gjorde vi inte mycket, vi spenderade några
timmar till att kolla på UFC som vi båda gillar. Bråk och blod är grejen.
I lördags var vi iväg till en brygga och badade, otroligt nog kom jag i.
Jag, bada, från en brygga.. har det hänt förr? Otroligt.
Vi skulle antagligen ha gort något, men jag fick ännu mera bad news i lördags.
Ännu en.. Du är saknad Daniel.
Vi spenderade kvällen tillsammans. Självklart var det mys.
I söndags var vi iväg till bästa badstället och låg i solen i 4 timmar.
Jag som inte trodde jag kunde bli brun.. oj vad jag sög åt mig av solen. Halva jag.

Anyways, idag åkte jag hem från min J,
sis är hemma men åker i morgon, tills hon kommer tillbaka nästa vecka.
Så kvällen spenderades med god middag och vin med familjen.
Det var mys. (!?)

Just nu gör jag inte mycket, gosat in mig bland kuddar och täcken med datorn i sängen.
Virat in mig i pojkväns-tröja. Gos.
Har på en av mina favoritserier. Tänker på min J och hoppas han sover gott.
Tänker på honom lite extra ikväll. Känner mig otillräcklig men det är bara jag.
Han vet att jag bryr mig och att jag finns.

Jag ska krama Berit och försöka tänka på annat än min värk nu.
Försöka går i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar