söndag 30 augusti 2009

Lazy sunday

Ja idag är det en riktig äkta söndag. Jag är sådär lagom seg, tänker för mycket,
(borde ha) pluggat, städat och till och med handlat mat inför veckans matlåda.
Men ändå har jag massor kvar att göra, men jag gillar min seg-söndag.

I fredags träffade jag Marcus en stund, han flyttar eventuellt också snart..
alla bara flyttar.. (löken come home..)
Sen senare åkte jag till Emma, det var massa problems men puss på henne
och att träffa henne igen.
Senare på kvällen när jag var påväg hem kom jag på att mitt minne svikit mig,
jag var nämligen bjuden på 20års fest. Så jag åkte dit en sväng och träffade N ,
som var the birthday girl. Vi får bli bättre på att ses!

Igår hjälpte jag E&S att flytta, så nu är dom back in the old hood!
Vi fick åka ett par gånger mellan lägenheterna, för snacka om att kvinnan har
mycket stuff! Sen bära upp allt i nya lägenheten, 3 trappor <3>
Det blev inflyttpizza, vin, flumm, och att försöka få en del på sin plats. Det var mys.
(vad heter du mer än Agust?!)
Och nu känns det som att vi kommer bli bättre på att ses, det behövs! Det kommer bli bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar