torsdag 3 september 2009

bored..

Ja något otroligt. Allt/alla känns såå segt..

Idag var jag i skolan i alla fall. Vi klippte våra fina dockor och stylade.
Sen blev det Sushi till lunch, stackars stället rakt över vägen som vi bombaderade
totalt. Och nej, jag tycker inte att vegetarisk sushi är värd 95:- ..
Eftermiddagen i skolan spenderades åt en otroligt lång och otroligt seg föreläsning, på dvd..
Kändes som att man var back in gymnasiet och till slut var det nog ingen som lyssnade eller brydde sig om han som snackade massa skit på dvd:n..

Jag mötte sis efter skolan och vi handlade lite stuff,
hem sen och bli totalt uttråkad och rastlös.. sucks.
Känns som om jag är uttråkad, på allt.
Att det ska vara jag som orkar bry mig och orkar ta tag i saker. sucks..
och att inte veta planerana för helgen. sucks..
vill träffa en speciell person som jag inte träffat på 2 (!!!!!) veckor..
och jo, omständigheterna känner jag till, och jag är förstående.. men.. fan.
kanske bara är jag som känner som jag gör. Inte vet jag..

Vilket positivt inlägg.. <3
så fucking less..

---

grattis på din b-day jhna :*

1 kommentar:

  1. TACK älskling. Önskar jag kunde skicka lite av min glädje till dig, finaste du. Min dag var splendid :) Hoppas du mår bättre snart. My best wishes to you, dear.
    Puss!

    SvaraRadera