lördag 5 september 2009

hmm, whatever

jo, lite så känns det.. whatever

are you a sex on a stick?
call me

märks att jag gick upp 06:00 i morse..
klockan är knappt 01 och jag är helt halvkörd.
det blir superchill och supersova så mycket jag bara kan nu.

Ni får själva lista ut vad som hänt,
orkar inte med frågor eller förklaringar..
Jag kör på "whatever",
jag hade inte börjat älskat honom än.
Så jag överlever.
(och nej, inga "åh nej vad tråkigt", "åh nej stackars dig" shut up med pitty.)

var en snabbis till my girl emma ikväll,
behövdes fast det inte blev så länge.. tyvärr skulle hon jobba..
men puss bästavän, du är bra du,
och utan dig hade det fan kännts totalt värdelöst.
<3

2 kommentarer:

  1. Sitter på din vänstra axel hela dagarna, babygurl. You know it! Och nu bor jag hos min pappa igen (dunno hur länge iofs..) o jag flyttar med honom till stan, så när flytten är klar kan du komma till mig. Okej? PUZZZZZZZZZZZZZZZZ

    SvaraRadera
  2. pussen! om du behöver prata så ring. vet att jag sagt det många gånger så det kanske blir tjatigt, men gör det. om du behöver det. saknar dig. :*

    SvaraRadera