fredag 11 september 2009

friday, im not inlove

Ska åka och möta min onion som just nu sitter på en buss
påväg upp hit till mig!
Ska möta henne såklart när hon kommer och sen blire myskväll/helg!
wonderful!

Håret ska ju göras om. Har egenhårvård i skolan på tisadg och onsdag!
Så nu ska dreadsen ur, kanske redan ikväll? Så titta riktigt noga nu på bilden..
Ja, jag har separationsångest.. men kan ju inte gå frisör och inte ta vara
på chanserna vi kan ta! Vore skönt att få ur dem ikväll, så jag får sova en natt
utan något i håret, för i morgon sätts det i något nytt eventuellt.

Nu ska min älskade fredagskväll börja.
Let the weekend begin!

1 kommentar:

  1. åh så mys det kommer bli! <3

    sitter på bussen nu och har fett ont i röven även fast sätet är asskönt. och så är jag kissnödig också. yiiiiha. vill inte gå på toa på bussen, men måste nog :( haha, vi ses om 1½ timme! WIEEEE

    SvaraRadera