torsdag 10 september 2009

morning coffee

Ska snart åka iväg till tåget, kanske ska åka i tid idag så jag slipper stressen.
Det första jag tänkte när jag vaknade var "åh nej.. skjut mig"
jag vill ändra på det, men hur i helvete ska det göras?
Idag ska jag egentligen stanna kvar i skolan efter 4 för att
göra det jag har missat, men jag verkar ha en läkar tid för mina tänder
så det lär inte funka.. Hoppas det är lugnt med skolan.

Jag pratar bara massa skit.

Jag vill köpa löshår och grejer, insåg att jag inte alls är pank.
Inte än.
Vill göra om håret nu, lär börja i helgen eventuellt.
Hoppas det blir bra.

Jag bara skriver random saker.
Jag mår fortfarande botten, igår var det nästan värst..
Undra hur lång tid det kommer ta, såhär har det aldrig vart..

1 kommentar:

  1. Break-ups suger rödluvan:( Tyvärr tar skiten tid och ont som fan gör det..Det är synd..Men snart blir det bättre, snart kommer solen till dig. Men om du tycker att livet är alldeles för mörkt och jävligt så vet du vart jag finns..Tessis livlina är dygnet runt öppet;)

    SvaraRadera