onsdag 30 september 2009

the red head girl

I know, jag är slö både på update och att orka ladda in alla bilder från kameran.
Väntar på bilder från skolan också som en classmate ska skicka men msn
är emot oss och vi kan inte lägga till varandra..
men så fort jag får dem får ni se. Såå många som frågar om skolan och
vill se mera bilder. I know att jag blivit dålig på att fota..
Igår åkte håret ur, det var nog rätt så bra gjort faktiskt.. Förvånad över hur mycket
mitt hår faktiskt växt. Är lite tveksam till om jag kommer klippa kort vid nästa hårvård i skolan.

Idag var vi till stan hela klassen och gick till Här . Roolig affär för oss hår-nördar.
Jag fick en volymtång, tack för det mami!
Efter lunch och funday i stan med klassen så började folk åka hem,
jag träffade en människa och var kvar i staden ett tag.
Åh ge mig en lägenhet i sthlm.. min älskade stad.

Uttråkad men otroligt trött är statusen just nu.
Undrar vad vi ska göra i skolan i morgon..

Puss, jag har inget att skriva om och känner mig tråkig.
Men puss på alla er som har problem att kommentera.. vilket är en hel hög..
tack för alla cute mail <3

1 kommentar:

  1. Fin update. Keep up the good wörk. Och snygg är du också!!

    Svar: Du skriver inte skit. Skriv på för fan. Annars har jag inget att läsa medan jag äter frukost haha.

    Ja okej :) I will. För jag fick ju nyss veta att Erica kommer hem till Karlstad nästa vecka så jag kanske åker lite senare än tisdag. Kanske torsdag eller så. Men snart blir det i alla fall! <3

    SvaraRadera