söndag 27 september 2009

dance all problems away

Jag vet inte vad jag har gjort de senaste dagarna.
Jag vet att jag väntar på att få massa bilder som jag ska dela med mig av.
Jag vet inte vad ni vill veta.
Vad jag vet är att igår hade jag en underbar kväll med sällskap av 3 tjejer.
Förfest och sedan utgång med dans. Jag har aldrig dansat så mycket i hela mitt liv.
Vi höll igång i flera timmar, och bara hade det underbart.
Dansade tills mina skor bokstavligt talat gick sönder, mina älskade 11cm skor..
Fan! Vilken nice kväll!
Jag vill alltid känna så, lycklig och med noll problem och tankar just då.
Tack för kvällen, och det gör vi snart om!
ps. jag vill efterlysa snubben i vita t-shirten.. mumma

Synd att inte den känslan kunde stanna kvar längre.
Nu är det rätt mycket kaos.
Jag behöver en kram. Och sällskap.

och ps löken, du måste bli bättre på att höra av dig. ringa..
Ha så kul i Berlin. <3

2 kommentarer:

  1. sv: åh vad är det för nåt då?

    nämen förlåt, vet att jag suger pung, nu jävlar ska jag bli bättre! ringer dig nästa helg när jag kommit hem!

    puss honey, hoppas veckan blir bra :*

    SvaraRadera