måndag 21 september 2009

love you mum

Idag var det skola som vanligt, blablabla.
Vill du veta mera om skolan och sånt så fråga.
Idag orkar jag inte berätta något alls.

Efter skolan hur som helst åkte jag direkt till mamma
som var på Karolinska.
Stog och skrek på fittor där och till slut hittade
jag mamma. Men komma in till henne fick jag inte.
Sen hämtade hon mig, så jag fick sitta med henne i rummet.
Timmarna gick och nu är klockan sovdags redan för mig.. segt..
Som tur är mår mamma bra, fast känner av det fortfarande.
Vi får mera provsvar i veckan..

Sen hade jag och mamma mys. <3
Nu blir det att försöka hinna med allt jag måste hinna
innan det är sova - och innan det är skola igen.

1 kommentar:

  1. nämen, har det hänt nåt med din mami? :/ sämst att kommentera sånt här i bloggen, men det är sent. ringer dig imorgon om jag kommer ihåg :*

    SvaraRadera