tisdag 22 september 2009

vad vill du veta, jag berättar vad som helst

Idag i skolan var det kul. Min grupp spenderade i stort sett hela dagen
till att göra uppsättningar. I morgon är det vår tur att hålla på med färg.
Hoppas det blir lika kul. Jag älskar allt som har med uppsättningar och
styling att göra som mest. Mumma.

Men sen har det hänt en rad saker som gör mig.. blöh..
Tur att det finns folk i min klass som är både bra, roliga och söta.
Love it.
Men jo, segt med det som förföljer mig fortfarande och jag vet
inte riktigt hur det här ska gå till..
Men på något sätt borde det fixa sig. Får hoppas det.

Det är storm utanför fönstret och det ger mig ångest.
Tänker för mycket gör jag också.
Nu börjar jag lika my old self..

2 kommentarer:

  1. sv: såg att du kommenterat först nu. fick inget mail om det. hahahhaa ah det ser faktiskt ut som om jag har det, men det är det icke! det är min blåa sjalgrej. hade en kass hårdag ^^ kanske borde lagt upp den i färg istället. hahhaha pusspårej :*

    SvaraRadera