söndag 13 september 2009

underbara helgen

Som ni vet kom amanda hem på besök den här helgen.
Jag spenderade hela helgen med min kvinna, hela helgen var mys!
Helt söt och allt sånt bra som man kan komma på.
Nu ses vi om en månad igen.. uh
<3

Jag är för trött för att orka skriva om allt jag vill skriva om.
Men hur som helst, största nyheten är ny frilla!
Gjort det själv och blev precis klar.
Nu ska det bara bli klippt i skolan på våra egen-hårvård dagar som är
nu tisdag och onsdag. Så får se halvful ut tills dess..

nej min kamera har inte gått sönder, orkar bara inte fota.
Därför de otroligt kassa cam-bilderna.
tadaa, nya håret. Dock inte färdigt för det är inte inklippt..
så får se ut som en fjortis-förlägning ett par dagar..

3 kommentarer:

  1. NÄMEN KOLLA!

    alltså det kommer bli aaaaasfint när det är inklippt åså. men du är absolut inte halvful nu, snarare helsnygg hehehe :*

    helgen var undeeeerbar! saknar dig fan redan :(((

    SvaraRadera
  2. FAN VAD SINNESSJUKT FIN DU ÄÄÄR. Herregud. Came like 19 times när jag såg den bilden.

    SvaraRadera