onsdag 14 oktober 2009

20:35

Kom hem för ett tag sen efter en träff med en good old friend.
Vi fikade och pratade otroligt mycket om allt och inget.
Inte träffats på för länge så var en del, han ska ställa upp som färgmodell
i skolan nästa vecka, det är jag tacksam över för tror hans hår är bra till det.

Idag har vart en relativ bra dag.
Tills jag blev så förbannad som jag inte har blivit på otroligt länge.
Väldigt längesen jag blivit så frustrerad, att jag blir så arg att jag börjar gråta.
Jag klarar inte av vuxna människor som idiotförklarar andra människor.
Att bete sig som ett as mot folk och trycka ner lite till.
Helt otroligt.
Blir bara arg av att tänka på det.

Jag är absolut inte långsynt, men det här kommer jag att störa mig på ett bra tag.
Jag vet en som jag inte kommer lägga ner speciellt mycket tid och energi på nu.

1 kommentar:

  1. sv: jaaa! om en vecka sitter jag snart på bussen hem :D:D:D:D
    ne, det är inte en ful bild, tycker den är söt. letade igenom efter bilder i typ 2 timmar igår, hahah.

    SvaraRadera