lördag 31 oktober 2009

Dagarna går för fort när man har roligt

Ja, som folk har märkt har jag vart busy busy mycket nu senaste veckan. 
Och jag bara älskar det. Älskar fart och planerade dagar för då blir det inte 
tyst och tråkigt. Då slipper man tänka. 

Jag har i stort sett bott hos amanda den mesta delen och det har vart woooonderful!
Torsdag och Fredag var traineesökande och vi gick runt i stan och letade och försökte sälja in mig. 
Hoppas riktigt mycket på vissa ställen. 

Resten av tiden har bara vart nice, mycket nice.
Fram tills igår när jag började känna mig sjuk, nu känner jag mig halvkass igen.. 
Feber och hostar.. Fyfan, har inte tid att vara sjuk i veckorna med skolan.. 
Så nu ska jag vila och hoppas det går över. Faktiskt lite skönt att vara hemma en kväll igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar