tisdag 20 oktober 2009

bättre sent...

Glömde att ta bilder när vi var klara med M's hår,
men kom på att jag tog otroligt heta "Under tiden bilder"..
Vi kunde ju i alla fall låtsas se glada ut?
Och kan jag vara sexigare...? doh..
Men vi hade skitkul, jätteroligt att han ställde upp.
Och tyvärr så är inte min partner in crime, tessiluren, med på bilden..


En annan bild jag glömt att visa, tror jag.
Det var kanske 2 veckor sen, en fredag, då hade vi styling i skolan och
Tessiluren gjorde affro på mig med en rätt rolig men pillig teknik.
Vi ville testa för att se hur det blev, lite för skojs skull.

En ännu äldre bild, vi la upp hår på curler för att få en kortfest-frisyr.
Nej, inget man går ut med eller något man själv vill ha, men ja,
det handlar om tekniken och det är sånt man ska kunna.
 Här är min docka som jag har lagt upp håret på,
tagit ur curler och borstat ut.Sen till sist stylat.

Jag ska bli bättre på bilder. I promise.
och ja, bilderna ska ligga mera till vänster,
men orkar inte fightas med bloggen.
.

3 kommentarer:

  1. bra med bilder :D är lite nyfiken på vad du gör om dagarna, haha.

    SNART KOMMER JAG HEEEEEEM! VILL HA VIN HAHAHA :*

    SvaraRadera
  2. Bilderbildermerbilder! Skitkul att se. Kan inte föreställa mig stå där och vara frisör haha :|

    Och förstod nästan att du ville se min nya frisyr, så kommer höra av mig till först när jag kommer hem :D (eller ja, mamma innan kanske...)

    SvaraRadera
  3. Hahah, three amigos forever baby<3 Så jävla foxy vi var då:P

    SvaraRadera