torsdag 8 oktober 2009

sponsra mig!

Ja nu har planen på septum nog blivit mer och mer verklighet.
Tror jag kommer göra det, men eftersom att grejen är såhär,
så töntigt, men så är det. Eftersom mamma och pappa hjälpte till med
de 120 000:- som min utbildning kostar så hade de krav att jag
inte ska pajja mitt ansikte med piercingar nu när jag ska försöka
satsa på att bli frisör. För visst, det är inte helt accepterat än..

Men, såklart är jag trotsungen #1.
Jag tror det kommer bli en septum, så fort jag får tid,
och så fort löken är hemma så hon kan vara med.
Jag har mailat för att få veta pris.. Snälla va billiga..
Tänk på stackars mig..

"den kommer ju synas?" Nej för jag ska använda ett
annat smycke under tiden den läker, en keeper som inte syns.
Sen blire att byta smycke varje gång man åker hemifrån.. <3>

Så nu tycker jag att någon kan sponsra mig med en liten peng?
En tidig julklapp? Snälla? någon rik som kan hjälpa mig bli snygg?

3 kommentarer:

  1. jag kan ju kanske bidra med en liten peng, men kanske inte jättemycket, men lite :D för jag vet hur snyggt det skulle vara!

    SvaraRadera
  2. sv: tack du, eller vad man nu säger, haha! jaa, nu har du en del bilder att titta på, kanske inte de roligaste, men men, de får duga åt damen :')

    du ska se att vi löser det på nåt sätt :*

    SvaraRadera
  3. sv: haha, i knooow, känns lite gay men men :3

    är hemma om mindre än två veckor! det kommer gå fort! :*

    SvaraRadera