måndag 5 oktober 2009

3 år utan dig..

Om jag hade vetat hur det skulle bli,
så hade jag tvekat och smugit förbi.
För jag var den droppen som slutligen fick
bägarn att svämma när säkringen gick.
Så brinn för att synas och skrik så det hörs,
för snabbt kan du tyna och visionen förstörs.
Och även om ingen kommer skylla på mig,
tar jag på mig skulden till ödet för dig..
Om timglaset blir tomt och sanden rinner ner
så lyser inte solen på våran pojke mer

Detta är en saga utan lycklig slut.
Ingenting blir nånsin som det var förut.
Men den som blundar slipper se hur det se ut.
För vem bryr sig om en saga utan lyckligt slut..

--

Saknar dig precis lika mycket idag som för 3 år sen idag..
Om inte mera. Om det är möjligt.
Det sägs att det blir lättare med åren men jag tycker bara det blir värre.
Jag gråter, skriker, går sönder för jag saknar dig så mycket.
Vill ha dig här och berätta allt jag är med om just nu i livet.
Jag drömmer om dig. Jag saknar dig.
Jag kommer aldrig älska någon så mycket som jag älskar dig.
Saknar dig så otroligt bästevän..

1988 05 22 - 2006 10 05

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar