tisdag 20 oktober 2009

Busy busy

Idag var det färgdag i skolan. 
Otroligt mycket att ta in och nu är jag helt slut.. 

Förmiddagen hade vi teori/föreläsning om färg och allt som har med det att göra. 
Runt 12:30 började allas modeller ramla in till skolan, Jag och Tessiluren 
hade M som modell, det var kul att han ställde upp. 
Eftersom han aldrig färgat håret så kunde vi göra en ljusfärgning. 
(Jag tog innan bilder.. men såklart glömde jag att ta efter bilden....)
Det blev riktigt fint och det höll alla med om, han fick en jämnare och ett lyft på de blonda. 

Dagen sa bara swoosh.. Tror M gick ifrån skolan runt 15:30, 
sen var det städning och vi gick hem. 
Alla verkade vara lika slut. 
What a day what a day.. 
Men sjukt kul var det!

2 kommentarer:

  1. Askul! Fan vi kan ju rödluvan!:D:D

    SvaraRadera
  2. Jag får ny hårfärg/frisyr imorgon baby :D:D:D Ska bli askul men är nervös! Hoppas det blir bra.

    Och kul att du har det roligt =)

    SvaraRadera